עולם הבלוגים הוא דינמי, תזזיתי והרבה פעמים פורץ דרך. אם אתה רוצה לבלוט עוד יותר ולהפוך את הבלוג שלך למותג בפני עצמו, הטרנד הנוכחי הוא יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי לבלוג.
במאמר זה אסביר מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לבלוגרים וכיצד הוא יכול לעזור לך לשווק, לפרסם ולמתג את הבלוג שלך.
מהו כרטיס ביקור דיגיטלי לבלוגרים?
רוב הבלוגים הנכתבים בישראל ובעולם הם בלוגים אישיים או מקצועיים. בלוגים אישיים יכולים לעסוק בנושאים מגוונים החל מדרך גידול הילדים ועד טיולים או אופנה.
לעומת זאת, בלוגים עסקיים מלווים בדרך בעל עסק כלשהו (מאמן עסקי, מטפל אישי, עורך דין, חברת קידום אתרים בגוגל או רואה חשבון) וחושפים את הידע שלו ללקוחות פוטנציאליים וקיימים כאחד.
אם אתה רוצה לעצב לעצמך כרטיס ביקור, הטרנד החדש "כרטיס ביקור דיגיטלי" יכול להתאים לך כמו כפפה ליד.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא למעשה עמוד פשוט ב – HTML, PHP או ASP אשר מותאם בצורה מלאה לרזולוציות שונות (רספונסיבי) ומאפשר לך לשמור על השפה הגרפית של הבלוג.
הכרטיס מיועד לשליחה בהודעת SMS או WhatsApp ללקוחות, בני משפחה או חברים בצורה של לינק פשוט – כך שדרכי ההפצה שלו הם אלקטרוניים לחלוטין (בדיוק כמו כל לינק אחר).
כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול להכיל את הפרטים הבאים:
- קישורים – הדבר הבסיסי ביותר, קישורים מסוגים שונים החל מקישור לבלוג ועד קישורים לפרופילים האישיים של הבלוגר או העמודים העסקיים של הבלוג ברשתות החברתיות המובילות (פייסבוק, טוויטר, YouTube, Instagram וכדומה).
- פרטי יצירת קשר – כרטיס הביקור הדיגיטלי יכול לכלול פרטי יצירת קשר החל מטלפון או טופס יצירת קשר ועד לכתובת ואפשרויות ניווט למשרד (במידה ומדובר בבלוג עסקי).
- עדכונים אחרונים מהבלוג – ניתן לשלב בכרטיס הביקור קישורים לפוסטים האחרונים בבלוג ובצורה זו להשתמש בו ככלי יעיל להפצת מסרים אחרונים מהבלוג.
בנוסף, ניתן לשלב בכרטיס מלל אישי, גלריות, וידאו או כל אלמנט אחר אשר יוכל לחשוף את מהות הבלוג והנושאים שלו לקהל הרחב.
לסיכום, רוב הבלוגרים לא משקיעים בעיצוב, הדפסה וחלוקה של כרטיסי ביקור מנייר בכנסים, פגישות אחד על אחד או קבוצות שונות – אך אלא שעושים זאת, בולטים מעל כל השאר. כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך להשיג את אותו יתרון מיתוגי, במינימום זמן והשקעה כספית.