מחקרים אחרונים מראים כי 70%-96% מן המבקרים בבלוג שלך, לעולם לא יחזרו לגלוש בו פעם נוספת. לכן, חשוב מאוד לנסות ולשמר את הגולש כמה שיותר זמן בבלוג ולגרום לו להבין שכדאי לו לחזור אליו פעם נוספת בעתיד.

בעת בניית אתרי וורדפרס, בלוגים או אתרי מכירות, חשוב לשים דגש על שימור הגולש באתר. הסיבה לכך היא שכלל שנוכל להשאיר את הגולש יותר זמן באתר – הסיכוי שהוא יעבור המרה מוצלחת ויהפוך ממבקר מזדמן ללקוח היא גדולה הרבה יותר.

איך לגרום לגולשים להישאר בבלוג

3 דרכים להשאיר את הגולשים יותר זמן בבלוג שלך

אם אתה רוצה להגדיל את כמות הגולשים באתרך, כדאי ליישם את 3 הדרכים הבאות:

  • תוכן חזותי – השיטה הפשוטה ביותר להשאיר את הגולש יותר זמן בבלוג היא פשוט לשלב אלמנטים ויזואליים (תמונות או קטעי וידאו) בתוך עמודי הטקסט שלך. היום יש הרבה מאוד מאגרי תמונות בחינם או בתשלום אשר מאפשרים לך לרכוש או להוריד תמונות, וידאו ואודיו לבלוג שלך.
  • קריאה לפעולה – כל עמוד או פריט תוכן בבלוג שלך חייב לכלול קריאה לפעולה (Call To Action) ברורה אשר מובילה את הגולש למה שאתה רוצה שהוא יעשה בבלוג. למשל, מומלץ ליצור קריאה לפעולה אשר תשכנע את הגולש להשאיר את הפרטים שלו ולקבל ממך ניוזלטר או עדכונים עתידיים מהבלוג.
  • תוכן קל לקריאה – חשוב מאוד להקפיד על עקרונות כתיבה נכונה לאינטרנט. להבדיל מקוראי עיתון יומי או מגזין, הגולשים ברשת האינטרנט בעיקר סורקים את העמוד ומתעמקים בו רק כאשר הוא רלוונטי או חשוב להם במיוחד. לכן, מומלץ לייצר תוכן אשר בנוי בצורה קלה לסריקה וקריאה על ידי שימוש בכותרות משנה, רשימות, פסקאות קצרות וכדומה.

לסיכום, ככל שהגולשים ישארו יותר זמן בבלוג, באתר או בחנות הוירטואלית שלך – הסיכוי שהם יחזרו, ירשמו או יקנו ממך משהו גדל בצורה משמעותית. אני בטוח שאם תיישם את השיטות הנ”ל תוכל לצפות ביותר ויותר גולשים שחוזרים לקרוא ולצרוך ממך תוכן ייחודי, מקורי ועשיר פעם אחר פעם.

אם עדיין אין לך בלוג, אתר או חנות וירטואלית, ניתן להשתמש במדריך Weblogs בשביל להקים אתר, בלוג או חנות בתוך דקות ספורות. המדריך ילווה אותך צעד אחר צעד, בכל השלבים הנחוצים להקמת אתר, בלוג או חנות  מצליחה באינטרנט.